Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 08, 2006

Έκτακτο ανακοινωθέν από τις καρδιές σας…

Είναι στιγμές που δεν μπορώ να μιλήσω σε κανέναν. Γιατί κανείς δεν
κάθεται ποτέ να μιλήσει και να υπάρξει.
Και όμως, ενώ ο λόγος μου και η ύπαρξή μου υφίστανται σε εκατομμύρια μόρια γύρω μου, κανείς δεν καταλαβαίνει την οντότητά και την παρουσία μου…
Είμαστε τελικά μόνοι μας. Καρδιές που προσπαθούν να ξεμπροστιάσουν τους θεούς τους και να ζητήσουν λύτρα σε μια ακέραιη μέρα.

Γιατί είναι τόσο δύσκολο κάποιος να (συν)υπάρξει. Και γιατί να μην αποφασίζουμε εμείς να ψιθυρίζουμε στην ανάσα μας να λυθεί για μια τελευταία στιγμή; Μια τελευταία ανάσα πριν την καταιγίδα και τον κεραυνό.
Δεν θέλω να πεθάνω μόνος μου.
Είναι ο μόνος πόνος που ζηλεύει ακόμη και ο ίδιος ο θεός. Όλοι μας η ζωή κινείται σε μια απέραντη έντονη ξαφνική λάμψη, για να ασκήσουν επάνω τις γητειές και μόλις τελειώσει μένουμε κουφάρια γεμάτα συμφορά και παράφορα αισθήματα.

Δεν θέλω να πεθάνω μόνος.
Είναι οι μόνες λέξεις που δεν έχουν ταμπέλα. Δεν έχουν ανάσα…
Και ζήτημα ύπαρξης.

Ευχαριστούμε

Το Υποσυνείδητό σας…

Να είστε καλά παιδιά και πάντα καλές μουσικές!

7 Comments:

Blogger Dark_Morpheus said...

Νομίζω πως κανείς δεν θέλει να πεθάνει μόνος του...Είναι πραγματικά πολύ λυπηρό!Αλλά όπως λένε, μόνοι μας γεννιόμαστε και μόνοι μας πεθαίνουμε.

5:39 π.μ.  
Blogger Respect said...

Μόνοι μας γεννιόμαστε;

10:04 π.μ.  
Blogger allimiamera said...

Έχεις δίκιο Respect. Ούτε γεννιόμαστε, ούτε αξίζει σε κανέναν να πεθάνει μόνος. Και δεν το λέω χριαστιανικά ("ου καλόν είναι τον άνθρωπο μόνο", αυτά δηλαδή που μου λέει η μαμά μου για να με πείσει να παντρευτώ), το λέω ως ανθρώπινη ανάγκη. Και διαφωνώ με αυτό που λένε κάποιοι ότι αυτή την ανάγκη την έχουν μόνο άνθρωποι ανασφαλείς. Η μοναξιά είναι κακή παρέα.

2:15 π.μ.  
Blogger bereniki said...

egw pali, den thelw na zhsw moni mou.
kalimera

11:38 μ.μ.  
Blogger Respect said...

@allimiamera
Η μοναξιά είναι μια παρέα που ενίοτε είναι καλή και άλλοτε (συνήθως) ιδιαίτερα κάκή...

Ό,τι έγραψα είναι (και) αποσπάσματα από κείμενο φίλων που ανήκουν σε ένα μουσικό συγκρότημα και καμία πρόθεση δεν είχα να το πάω χριστιανικά.
Allimia(kali)mera!

@bereniki
Αυτό μάλλον είναι το καλύτερο...

Την καλησπέρα μου!

6:45 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

από superman:
εάν δεν κατάλαβες ποιος είμαι κ. Respect....γαμιέσαι. βέβαια ο καράφλας μου το έβγαλε το ονοματάκι. είμαι τοσο μακρια σου οσο ενα κλικ και τοσο κοντα σου όσο 5-6 χιλιάδες miles... ALWAYS.

5:15 μ.μ.  
Blogger Respect said...

@anonymous...
Δεν έπρεπε να γράψεις Superman, αλλά... Zuperman τότε!

6:13 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home