Κυριακή, Οκτωβρίου 22, 2006

Confused


Ο Allen Iverson ζήτησε κάποτε πάνω στον τάφο του να αναγράφεται η λέξη «misunderstood»… Δηλαδή «παρεξηγημένος». Εγώ τάφους και μνήματα και πλάκες δεν θέλω. Όποιος θα στεναχωρηθεί, δεν χρειάζεται να κλαίει πάνω από μάρμαρα και δίπλα σε καντήλια.

Θα το κάνει όταν έτσι αισθάνεται. Σε ένα γραφείο, σε κάποιο σπίτι, οπουδήποτε. Θα ήθελα, ωστόσο, να με σκέφτονται και όταν οι δικοί μου άνθρωποι κοιτούν την θάλασσα που θα ήθελα να σκορπιστεί η τέφρα μου. Και το δοχείο να γράφει πάνω μόνο «μπερδεμένος»…

10 Comments:

Blogger averel said...

live and let die.

10:02 π.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

live fast, die last.
Τα αλλα ειναι λεπτομερειες.

12:16 π.μ.  
Blogger Serenity said...

Καλέ!
Τι είναι αυτά τα post-mortem που διαβάζω!
28 χρονών άνθρωπος (είμαστε και συνομίληκοι)!

Αισιοδοξείτε, γιατί χανόμαστε σας λέω!!!

11:33 π.μ.  
Blogger Respect said...

@averel
...

@misirlou oubliez
Διφορούμενο, γιατί αν live fast, παίζει γερά να μην die last.

@serenity
Ούτε μακάβριο είναι, ούτε απαισιόδοξο... Ίσως, όσο και να θες να ζήσεις πολύ, να μην προλαβαίνεις να πεις πράγματα που έπρεπε να πεις νωρίτερα.

Να τα εκατοστήσεις! (αφού είμαστε και συνομίληκοι, εγώ δεν ξέρω αν θέλω τόσα πολλά...)

Καλό απόγευμα!

4:55 π.μ.  
Blogger Kafros7 said...

Μου φαίνεται ότι έχεις μεγαλώσει, έχοντας για παιδικό σου "ήρωα" τον Καρυωτάκη! Ξέροντας σε πάντως (όσο μπορώ να σε ξέρω...), δεν μου προκαλούν έκπληξη οι ανησυχίες, οι σκέψεις σου και τα... μπερδέματά σου. Είναι απλά ΕΣΥ.

Υ.Γ Μπασκετάρα με Ταού, έτσι; Πως το βλέπεις για Κυριακή με το "φυτό";

10:00 π.μ.  
Blogger allimiamera said...

Ωχ, με έβαλες σε σκέψεις...Εγώ θα προτιμούσα κάτι του τύπου "Αυτό ήταν;"

2:19 π.μ.  
Blogger bereniki said...

kalutera prwta se potami. na kanei k ena teleutaio ta3idi. etsi ki alliws sti 8alassa 8a katalh3ei.
eeeeee sorry gia tin epembasi alla mou r8e otan to dbza :)
kalimera

*****

1:49 π.μ.  
Blogger Respect said...

@kafros7
Τι κάνετε; Όσο και αν απαντήσατε στις δικές μου ανησυχίες, βλέπω πως μερικές από τς δικές (για το μπασκετάκι) παραμένουν ίδιες...
Αν "έβλεπα", θα έπαιζα να βγάλω και κανένα μεροκάματο.

@allimiamera
Η διαπίστωσή μου θα παρέμενε διάπιστωση σε εκείνους που θα την διάβαζαν... Η δική σας, μάλλον θα περέμενε, αν μου επιτρέπεται, μια απορία.Αφήστε που την ερώτηση "αυτό ήταν", την έχω παραφράσει σε "αυτό είναι" και εξακολουθώ να μην έχω πάρει απαντήσεις (ούτε από τον εαυτό μου).
Σας ευχαριστώ

@bereniki
Δεν κατάλαβα την "απολογία"... Ο καθείς γράφει και σχολιάζει ό,τι νομίζει. Αφήστε που η ιδέα σας είναι καλή!

Καλό (κυριακάτικο -ξανά στην δουλειά για μένα) απόγευμα!

5:06 π.μ.  
Blogger παπαρούνα said...

εγώ σου εύχομαι να γράφει:ανθισμένος
γιατί τα μπερδέματα δεν τελείωνουν. Και κυρίως τα μέσα μας..
καλημέρα!

5:21 π.μ.  
Blogger Respect said...

@παπαρούνα
Δεν μπορούμε να είμεθα όλοι τόσοι ανθισμένοι όσο εσύ.

Συφμωνώ απόλυτα πως τα μπερδέματα δεν τελειώνουν ποτέ, όμως λίγοι είναι εκείνοι που το καταλαβαίνουν. Προτιμούν να το προσπερνούν, αλλά το αντιλαμβάνονται (και έχουν παράπονα) στις δυσκολίες...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

3:53 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home